Merhaba kızlar Salı günü 3 Şubat evlilik yıldönümümüz 9. Senemizi bitiriyoruz 23 günlük de lohusayım 2 yaşında da ayrıyetten kızım var
Sizce bu şekilde öneriniz nedir nasıl bir kutlama yapabilirim eşime sürpriz önerilerinize de hediye fikirlerinize de açığım yardım edin 😬💞