Arkadaşlar merhaba
Bebeğim şubatın 10 unda 3 aylık olcak. Gündüzleri çpk güzel uuyuyo 1.5 saat filan sonra biraz oynarız tekrar rahat uykıya dalıyo ama akşam olduğında çok huzursuz gazı olduğu için çok ıkınıyo oyüzden akşamları yanımızda uyutuyorum bazen uyuyo bazen hiç uyumuyo tvnin sesini kısıyorum ışık loş ama yinede uyumuyo acaha gece kavramını öğrenemediği içinmi yoksa daha bunun zamanı varmı lütfen fikirlerinizi söyleyin