17 aylık olacağız 12.Aydan beri tutunup kalkar sıralama yapıyordu . Yaklaşık 1 aydır da tek elimi tutup o şekilde yürüyor. Tabi normal yürümek değilde yavaş yavaş adım atıyor tek elimi tutarak. Elimi bırakmaya teşvik ediyorum hai cesaretlensin diye ama yok. Doktor 18.aya kadar bekleyelim demişti ama anlamadığım burada sorun ne olabilir? 1 ay önce de vitamin vs baktırmıştık normaldi .