Kızlar 15 aylık bebeğim balgamlı öksürüğü var bi kaç gündür. Önce buhar banyosu yaptırıyorum günde bi kez sonra burnunu yıkıyorum aspiratörüyle çekiyorum en son nebulizatörle buhar verip sırtına pat pat yapıyorum başka ne yapabilirim öneriniz var mı. Çok kötü balgamı var normal öksürmüyor hep balgam geliyor boğazına o şekilde öksürüyor.