1 yıldır saçım dökülüyor cildiyeye gittim b vitamin iğneleri demir hapı d vitamini kullandım durmak bilmedi gecen yine gittim dahiliyeye tüm değerler iyi cildiyeye git dedi gittim dedim o zaman doktoru değiştir dedi böyle bir durum yaşayan var mı ne kullanayım ne yapayım bilmiyorum artık emzirme döneminde felan değilim o dönem bile hiç dökülmeyen saçım çocuk 4.5 yaşında deli gibi dökülüyor