Zar zor sıra bulabildim. Kızımda(3.5 yaş) kabızlık vardı. Yaparken hep acıyor diyordu. 1-2 gün sancı çekip sonra yapabiliyordu. Gastroda sıra bulamadığımız için çocuk cerrahisine göstermiştim. Makat çatlağı olduğunu ve iyileşme aşamasinda olduğunu söyledi. Krem vs verdi.
Bir süre daha devam etti tabii. Sonra kabak çekirdeği yağı denedim. Tabii işte aç karna ılık su, zeytinyağı, posalı yiyecekeler bircok şey denemiştim. Kabak çekirdeği yağı bariz fark ettirdi. Artık kabız değil. Gelince aynı gün içinde bazen 1-2 saat içinde yapabiliyor. Ama yine kabız olmamasına rağmen yaparken acıyor diyor.
Gastroya ilk defa gideceğiz. Ne yapıyorlar? Nasıl müdahale ederler ?