nuresm birkaç gündür bende buna uğraşıyorum kucakta çok zorlanmaya başladım artık. Bu arada benim oğlum da 5 buçuk aylık. Beşiğinde uyutmak istiyorum direkt. Bazı uykularında beşikte elimi göğsüne koyuyorum kaşının ortasını okşuyorum hafif de beşiği sallıyorum uyuyor ama bazılarında çığlık kıyamet ağlıyor. Ağladıkça alıyorum sakinleşince geri koyuyorum bazen bu süreç çok uzuyor tabi her koyduğumda ağladığı oluyor. Kucağımda yatakta otururken hafif hafif sallıyorum uyuyunca hemen koyuyorum tam dalamadıysa 15 20 dk sonra uyanıyor bazen orda yine elimi göğsüne koyunca uyuyor bazen yine kucak döngüsü oluyor 🥲 çok zor bir süreç maalesef nasıl alışacak bende bilmiyorum 🥺