DBEE Merhaba anneler bebeğim 21 aylık sürekli emmek istiyor vermeyince ağlıyor artık çok bunaldım kesmek istiyorum fikirlerinize ihtiyacım var
sumeyyecelik DBEE benim bebeğim de 24 aylık oldu şuan bende biraktirmaya elma sirkesi sürerek başladım çok faydasını gördüm denemenizi tavsiye ederim.
Tugbaturgut Merhaba 18 aylıkken sabır taşı ile kesmiştim ilk 3-5 gün geceleri biraz ağlama krizleri oldu sürekli emiyordı gece, sonrasında alıştı deliksiz uyumaya başlamıştı ilk günler uyanınca su vermiştim.
DBEE Tugbaturgut merhaba peki ben hep o şekilde uyuttuğum için kestikten sonra siz nasıl uyutmaya başladınız acaba
DBEE sumeyyecelik merhaba biraz geç gördüm ama benimki de şu an 25 aylığına doğru gidiyor bıraktı mı nasıl yaptınız acaba süreç nasıl ilerledi
DBEE mamacitaa_ o nasıl bir şey nasıl bıraktırdınız sürdüğünüz an direk bırakıyor mu sonrasında süreç nasıl ilerledi
Tugbaturgut DBEE hala bir düzene oturmadı ama kucağımda sallayarak yada ayağımda sallayarak uyutuyorum şuan gece uyanınca su teklif ediyorum bazen içiyor bazen içmiyor biraz ayakda biraz kucakda geri dalıyor