Selam anneler 💕
Yine kafama takılan bir sorumla geldim size.Bu ay itibari ile artık ek gıda serüvenine başladık tabak kaşık suluk ne varsa halihazırda vardı. Sorum şu bebeğime tadım yaptırdıktan sonra tabak kaşık vs nasıl yıkamalıyım? Yani biberon fırçam var normalde biberonu önce deterjanıyla fırçalayıp yıkıyordum sonra hatta kaynatıyordum ama şimdi tabak vs nasıl yapmalıyım bebeğim için sünger mi almam lazım alsam nasıl yıkıcam yine aynı şekilde mi devam etmeliyim kafam çok karışık yardımlarınızı bekliyorum 🥲