Ben içim pastörize süt kullanıyorum dolaptan çıkarıyorum hiç ısıtma ılıtma oda sıcaklığına getirme yapmıyorum direkt koyuyorum ilk damızlığı aktivia ile yapmıştım her kavanoza bir tatlı kaşığı koyup sonra karıştıracaksın 11-12 saat makinede kalıcak sonra yarım saat dışarda dinlendirip buzdolabına atabilirsin 3-4 saat sonra taş gibi yoğurdun olmuş olur ilk yapımda aktivia daha sonra kendi yoğurdunu damızlık olarak kullanabilirsin makineye hiç su koymadım her aşamada kavanozların kapağı kapalı olacak şekilde yapıyorum