gizem1101 Merhaba kızlar eltimin doğum günü yaklaşıyor o benimkini geçen sene pasta alarak kuttlamıştı ocakta benim bebeğimin 1 yaş doğum günü vardı ben onu çağırdım ama o gelmedi sizce beni onunkini kutluyayım mı siz olsanız ne yaparsınız
Pamukhanim_ gizem1101 eltimle böyle bir ilişkimiz olmadı bilmiyorum ama o sizinkini kutlamış kutlardık sanırım ama aramız limoni ise bişey yapmazdım
sedaozan gizem1101 ben olsam altta kalmamak adına çiçek gönderirdim hem gitmek zorunda da kalmazsınız
gizem1101 Bu arada küstük falan tartışmalar oldu doğum yaptı yine konuşuyoruz ama eskisi gibi samimi değiliz
gizem1101 Pamukhanim_ teşekkür ederim bi arkaldaşım var kutlama diyor o senin kızının doğum gününe gelmedi falan