Arkadaşlar bugün sütümün azalıp kızımın doymadığını gördüm ve arı mama aldım 12 vitaminli 6 mineralli sütlü pirinç unu olanından kızım 3 buçuk aylık sizce zararlı mı pazartesi randevumuz var doktor onaylı mama vereyim dedim o güne kadarda bekleyemem çocuğum aç 🤦♀️ Yanlış mı yapıyorum ??? Ne yapmalıyım ???