ahlasmomm_ Gerçekten doğduğundan beri yemek işi bizi çok zorladı şimdi de yediği şeyleri yemez yendiği şeyleri yer oldu geçici bir süreç mi Pilav bulgur köfte ağzına sürmüyor bayıla bayıla yerdi
LinaElzem ahlasmomm_ bilmiyorum inanın bende aynı zorlukları yaşıyorum o aylarda başladı kızım 27 aylık oldu daha kötü oldu şuan günde yedikleri yarım kaseyi bulmaz resmen yeme içmeden kesildi neden bende anlamıyorum. Kahvaltıda her şeyi yerdi şimdi diliyle hepsini itiyor🤦♀️
semaaaksoy ahlasmomm_ benim kızımda aynı yediği şeyleri yememeye başladı et tavuk çok severdi şuan agIna sürmüyor
ahlasmomm_ LinaElzem yaaaa 🤦🏼♀️of yoruldum artık hayatımızda ekran yoktu iki haftadır ekranla yedirmeye çalışıyorum ama yediği şeyleri bile tükürüyor
LinaElzem ahlasmomm_ ben artık ekranla da yediremiyorum maalesef ama düzelirler Allahın izniyle. Öyle ümit ediyorum.