Merhaba sevgili anneler, Joie’nin i-spin XL 360 derece dönebilen isofixli oto koltuğunu aldık kullanıyoruz ama bir sorum var. Gördüğüm videolarda koltuğun yan altında yatırma pozisyon derecelerini gösteren altı kademe işareti var ve öndeki butondan çekerek tam yatar pozisyona getirilebiliyor. Bizde bu dediğim kademe göstergesi yok ve sadece iki pozisyona getirilebiliyor, tam yatmıyor. Bizdeki modelin bir eksiği mi bu yoksa biz mi beceremedik? Kullananlarınız varsa bilgilerini paylaşabilirler mi? Şimdiden çok teşekkür ederim 🪻