alya_mom Hanımlar altı gün önce doğum yaptım bebeğimin altını açtığımda bugün bu şekildeydi sizce normal mi kordon düşmek üzere olduğu için mi böyle sarı leke oldu acaba
Deletedmom2987 alya_mom gözün aydın, normal canım düşmek üzere zaten yarın akşama kadar düşer ıslak bırakmamaya çalış
12betul alya_mom Kuruduğu için böyle çok normal 🌸 yarına düşer büyük ihtimal . Sağlıkla büyüsün kuzucuk 💖
alya_mom Deletedmom2987 ya aslında biz bugün duş aldırdık ondan sonra böyle oldu o yüzden korktum biraz ben ne kadar aldırmayalım desemde annem kayınvalidem aldıralım bir şey olmaz dediler. Bilmiyorum onlar da normal düşmek üzere olduğu için diyorlar ama içim rahat etmesi
12betul alya_mom Ben hastaneden geldiğim an duş aldırdım . Aslında duş aldırmayın demelerinin sebebi iyi kurulanmayıp nemli kalması . Burada nemi atleti çekmiş . Ondan
Deletedmom2987 alya_mom bişeycik olmaz sıhhatler olsun bebişe 😊🌺 bende hep hastaneden geldikten sonra yıkadım çocuklarımı hiç bişey olmadı valla sadece nemli bırakma yeter
PapatyaMom_ alya_mom kordon düşmeden asla banyo yapmamalı bebeğin sağlığı için aksi takdirde enfeksiyon kapar bu kayınvalidelee çok bilmiş gerçekten bebeğn sağlığı ile açık açık oynuyor.
alya_mom Deletedmom2987 bende vicdan yapıyordum neden yıkadık diye rahatlattınız valla çok teşekkür ederim🥹❤️