Esmam 4 aydan önce diyetisyenler tavsiye etmiyor
Lakin dilersen şöyle tavsiyelerim var
Leslie postuma bak birde.
Karatay diyeti önerebilirim az yeme ile 3 haftada 4 kilo karataylada ilk haftadan 1 kilo verdim. Cok saglikli karatay en kolay kilo verme yöntemi bence
Kahvaltida istediğin kadar yumurta yiyebilirsin özellikle haşlanmış olursa yanına bolca yeşillik 7 zeytin mutlaka 3 kayisi..
Beyaz ekmek ozellikle cok gobek yapiyo kahvalti harici yeme 2 yada 3 tabak yemek ye ama ekmek yeme gerekirse👍🏻
Cayina seker atma ve siyah cay fazla icme.
O da siskinlik yapıyor
Sade türk kahvesine tarcin ya da tereyagi koy 1 cay kaşığı 2side.
Zayiflama caylarindan sadece yesil cayi gunde 1 fincan içebilirsin
Gündüz ne kdr yersen ye ama özellikle aksamlari engec 8den sonra cok acikirsan ya 1 kase corba yada yogurt ye.
Sade soda ic ac tok farketmez gunde 8 bile içebilirsin zarari yok yararı cok.
Herseyini ayakta yap.
Yemek salata çamaşır katlama v.s.
Illa cok tatli istiyosan ya sütlü tatli ye tabi kuru meyve veya hurma daha iyi.
Yemek aralarin 4 5 saat olsun en erken.
Ara öğün yapma hele yemek tadlarina bakma.
Karatay diyetini arastirirsan anlarsin ki o diyet degil saglikli beslenme bicimidir.
Bir de sey var hurma yogurt kürü 7 hurmayi 3 kasık yogurda katıyosun bunu mesela 1 hafta da kahvaltı yerine,2. Hafta öğle yemeği yerine 2. Hafta da aksam yerine yiyebilirsin bunda guzell kilo verdiriyomus.
Korse al kancali olanlardan o midene bastirinca yeme hissini azaltır hissetmezsin.
Elbette en az 3 lt su..içermiyorsan icine çubuk tarcin elma salatalik fln atabilirsin hem detox olur..
Egzersiz 5 dk bile olsa bedenin neresi icin gerekliyse netten araştır yap günlük. Aralarda bile olsa bedenin neresi icinse 5er dk yapsan fayda görürsün.
Varsa alaturka yani yerden tuvaleti kullan mutlaka o da squat etkisi görüyor.
Yapabilirsen hergun enazindan 15 dk leslie yap vucut şekillendirmede cok iyi.
Fırsat buldukça bebeğini al arabasıyla yürüyüşe çik enaz 20 dk😉
Daaha ne diyim 😅🙌