Kızlar 3 gündür perişan oldum kızım grip oldu burnu akıyor öksürük var.olduğum ilçede hastane yok tsm var açıkçası çok bilgili değillerde sağlık konusunda sıkıntılı bir yerdeyim neyse ben 3 gündür tavuk suyu çorbası yaptım sebzeli bol bol çorba veriyorum , soğan’a karanfil mi batırdım baş ucuna koydum ,dut pekmezi verdim ,düzenli duş aldırdım ,hava verdim,serum fizyolojik ile burnunu temizliyorum ama temizleyene kadar ağlama krizleri yaşıyoruz resmen yani daha ne yapabilirim Allah rızası için yardım edin ya gurbetteyim tek başımayım ilk defa hasta oldu resmen 3-4 gündür kendimi yıprattım düşünmekten uyku yok sabah 5 kadar uyumuyoruz da şükür ateşi de yok ama başka ne yapabilirim 😭😭😭😭😭