husa Merhaba hanımlar kızım 30 aylık tuvalet eğitimine başladık ama 2 gündür daha lazımlığa hiç yapmadı sizinkiler kaç günde alıştı
Kuzularinanasi husa ben 1bucuk yasindan beri nerdeyse istedikce wc oturmasina tesvik ettim.bezden cikarmadim krese gidiyordu cunku ozman ve konusmasi da tam degildi.ama wc fikrine iyice alismisti.kres donemi bitip bezi cikarinca 1 gunde alismis oldu.hic bocalamadi bile.tavsiyem once bu fikre alistirmaniz.hazir oldugunda zaten kendi de oturup yapar bezi cikarmak ister.tum sinyalleri aldiginizda hazir demektir
husa kimbumadam ay maşallah 🧿 altına yapan bebekle denedim. Kitaplar okudum hatta video bile izlettim. Ama yok lazımlığa oturuyor 15-20 dakika ama kalkınca altına yapıyor çözemedi bir türlü 😢
kimbumadam husa Yokken oturmasın canım geldiğinde gidicez de gerekirse giderken kaçsın önemli değil Biz hiç beklemedik öyle Bide 15-20 gün sürebiir süreç tamamen normal🥹 sabır
husa Kuzularinanasi maşallah aslında hazırdı 20 aydan sonra ama kardeşi oldu biraz ertelemek zorunda kaldım. Geceleri temiz kalkıyor büyük tuvaleti düzenli saati bile bellidir. Gün içinde bez sayısı da belli ama bakalım
Kuzularinanasi husa yani bezi cikarmadan bile rutin olusturursaniz surec kolay olur.uyaninca,evden cikarken,uyumaya giderken ozellikle belli zamanlarda ben hep alistirdim once.sonra kendi kavradi ve ogrendi ben demeden bile gidiyordu.
birbebis_ husa 2 yasindaki kizim 14.gundeyiz ciş olayı cozduk ama kakayi her seferinde altına yapıyor aslında tuvaletten falan korkmuyor kakasindan da korkmuyor kabiz falan olmadi ne yapcam bilmiyom
husa Gel sarılalım 🤗 İnan bende bilmiyorum şimdiden benimki de korkmuyor kendi oturuyor lazımlığa. Hep 1 -2 günleri görünce nerde yanlış yapıyorum dedim vazgeçsem mi dedim ama iyi geldi mesajın