Merhaba arkadaşlar direk konuya gireyim kızım 10 Şubat’ta 1 yaşında olcak bu ara çok felaket ısırmaya başladı bizi bu davranış normal mi acaba? Ben korkuyorum kalıcı bir davranis olacak diye ısırıyor ve eliyle yüzümüze dalıyor.Biz sürekli uyarıyoruz hayır olmaz diye tepkimizi veriyoruz ama daha fazla yapıyor var mı içinizde böyle bebişi olan ve sonra düzelen başkalarının çocuklarını ilerde ısırır diye ödüm kopuyor benim😑