welcome_baby Emine_2222 ortalama düzeyde. Tabi eskiye göre iştahı yok ama elimden gelince sık emziriyorum.
cisemdurmus Emine_2222 kesinlikle doktorunuza danışın inek sütü proteini alerjisi olabilir ve alerji öyle kendi kendimize göre diyet yapıp geçecek bir şey değil kesinlikle doktor kontrolu şart bebeğiniz için geç kalma anız öneririm umarım Bir an önce de çözüm bulabilirsiniz geçmiş olsun iyi günler
cisemdurmus Gerekirse 1 doktorda sabit kalmayın başka doktora da gidin ama mama vs alacaksa özel mamalar oluyor diyet için size özel diyet yazıyorlar aklınıza gelebilecek çoğu yediğiniz şey bebeğinizi etkileyenilir