Zhra78 geçen bi ara A101 den almıştım. Dolapta yaklaşık 3 hafta bekledi. Dedim artık yapayım. Ama çoğu kırıldı bütün olarak ayrışmadı yaprakları. Dolapta beklediği için mi oldu bilemiyorum ama güç bela yaprakları ayırıp yaptım ama tadı çıtırlığı falan çok güzeldi.