Minikyavruum Allah yardımcınız olsun çok zor oluyor böyle. Benim kızım da ikinci sınıfa gidiyor, kardeşi on beş günlükken başladı hastalanmaya, abla hep okuldan getiriyor. Abla hastalanmasa bile onu hasta etmeyen bağışıklık kazandığı şeyler küçüğü etkileyebiliyor. Emziriyorsanız daha rahat geçiyor küçük için bu süreç. Eğer büyük çocuğunuz çok küçükse kreşi erteleyebilecek durumdaysanız biraz ertelenebilir. Halihazırda devam ettiği okuldan kardeşi nedeniyle alınırsa bu da ters tepebilir. Ben devam etmesinden yanayım biraz.