Arimayaa Ne kusuru hemen cevaplıyorum 🌸Katılımevime girdik biz 400 bin TL icin giriş yaptım ama bizden peşinat almadılar hatta ordaki görevli peşinat olarak vermeyin altına yatırın dedi iyi ki de oyle yaptık guzel karımız oldu.Biz Kasım ayında aylık 23.500 sabit taksitle girdik Nisan ayı sonu mayıs ayı başında teslim inşallah 🌸Giriş yaparken sadece 28.000 katkı payı ödedik onun dışında bi ödememiz yok .Bizden önce abim aldı aynı şekilde oda peşinat vermdi 🌸Biz kurasiz olana girdik kuralı olanın ödemesi daha az ama süresi uzun olabilir dedi