Kızlar 52 günlük bebeğim var. Bazen emzirdikten hemen sonra öksürüyor baya bi. Sizce neden olabilir. Acaba hasta mı olacak diyorum ama emzirdikten sonra olduğunu farkettim. Hasta olsaydı gün içinde de öksürürdü sanırım. Şu salgınlardan o kadar korkuyorum ki