_Hera hepbahar123 sonuçta her şeyden önce misafirdir. Misafire en iyi şekilde hürmet etmek geleneklerimizdendir. Ama zaten sevdiğim için problem yok istedikleri zaman gelebilirler, aksine şaşırır sevinirim.
sariniz13 hepbahar123 eşimin halaları bi kaç kez habersiz geldiler aldım içeri ama daha evlenmeden söylemiştim habersiz gelmeyin diye baktım gene geldiler müsait değilim dedim içeri almadım kimse kusura bakmasın kimsenin hizmetçisi değilim ben misafirlerimi güzel ağırlamayı severim evim derli toplu olsun enerjik olayım isterim yada kendim paspal bir şekilde karşılamak ağırlamak istemem o yüzden kimse evime habersiz gelemez benim ailemde eşimin aileside
hepbahar123 _Hera kesinlikle tabi ki misafir baş tavıdir bizde de ben de çok iyi ağırlarım her anlamda . Ama bizim aramız berbat ve gurbetteyiz yolda gelirken eşimi arar hep eksik var mi diye 2 saat sonra evimde olurlar
Kaardelen sariniz13 Tepkileri ne oldu peki mükemmel bir cesaret. Ben kıramaz içeri alırdım sanırım genel de içimdekiler suratıma yansır çünkü.
hepbahar123 sariniz13 bn de davetsiz misafiri hiç sevmem çok samimi olduklarım ayrı tabi. Brn de tertemiz güzel ağırlamak isterim kjm olursa olsun . Eşjmjn ailesi de hiç haber vermiyorlar
annesikjgg sariniz13 bende aynı şekilde eşimin halasına kapı açmadım zile bastı bastı gitti sonra laf söyledi herkesin içinde geldim açmadın vs gelmeden önce haber verseydin keşke müsait değilimdir veya evde değilimdir dedim bidaha da gelemedi arsızla arsız olunur başka yolu yok
hepbahar123 sengul34 ben de çok titizim misafirlerimi tertemiz ağırlamak hep isterim ama çocuklu hayat tabiki bazen hasta oluyoruz vs o ana denk gelebilir haber vermek geliyoruz dememek çok tuhafıma gider oldu 6 bucuk yildir bu şekilde bir de birbirimize asla bayılmıyoruz
hepbahar123 citirkanat3 evlendim evleneli böyle 6 buçuk sene oldu bir akşam arayip da kizım sana gelmek istiyoruz bile demsdiler. Gurbette olduğjm halde hemde. Yolda gelirken eşimi arıyo eksik var mı diye eşim de beni ariyo anndmler geliyor diye
Minikkalbinannesi hepbahar123 ben ailesine bişey demem ki eşime söylerim konuş ailenle birdaha gelmeden haber versinler derim eşimde anlatır durumu arada ben kötü olmam😂ama gıcık bi durum yani habersiz gelinmesi
hepbahar123 Minikkalbinannesi kız benim söz hakkim mi var eşim ağzini zaten açamaz . Iyi niyetli ama artik kötü olmamak icin susuyor gibi gelmeye başladı çünkü ailesi özellikle anne ve iki kız kardeşi ablası felan sürekli olay çıkartıyor sürekli sürekli . Ağzını açmaz olaki bir sey dese bile gelin yaptırdı dedirtti deniyo gelin değiştirdi deniyor
citirkanat3 hepbahar123 gerçekten çok rahatsız edici sadece kayınvalideniz için söylemiyorum bence kim olursa olsun haber verilmesi gerekiyor
Minikkalbinannesi hepbahar123 ben konuşuyorum valla topu hep eşime atıyorum o söylesin kötü olsun banane
sengul34 hepbahar123 yani sevsen de olmaz ya yani annen dahi olsa kardeşin dahi olsa abla evde misin kızım evde misin diye bir nezaket 15 20 dakika boyunca bağır ara yarım saat önce ara ne olmuş yani ben kendi annemin bile evimin pis görmesini istemem bir de evlilik hayatı özel hayat yani o an bazı şeyler de olabilir yani
Zumra_Fatma hepbahar123 en nefret ettiğim şeyy kimse bana habersiz gelemez geldiklerinde de tepkim hazırdır yani ben onlara haber ediyorum gelmeden önce aramak bu kadar mı zor
ggrqnitt hepbahar123 kapıdan gönderilmez sonuçta saygı söz konusu eğer çok rahatsız olduysanız otursunlar ilgilenmeyin işim var temizliğim var yemeyin vs bahanelerle kendi işinize bakın .
hepbahar123 ggrqnitt inanki her yere kulo buldukları için hizmette kusur etmedwn evden gitmwlwrini bekliyor oluyorum
Niyesordunbucevabi hepbahar123 bence en azında bi telefon edilmeli ya insan her zaman müsait olamayabiliyor
hepbahar123 Niyesordunbucevabi aynen öyle kesinlikle bu zor olmamali ya. Sonuçta arayın izin isteyjn demiyoruz kaldi ki çok zor durum olur tabi ona bir sey kimse de demez zaten ama gurbetten gelince insan tabi güzel temiz ağırlamak istiyor kızim yarın sana gelecez demek.sanki cok zor
banauygun hepbahar123 kötü davranmam ama hoşnutda olmam bu durumdan bir iki kez olan biseyse neyse der geçerim ama sürekli oluyorsa uygun bı dille söylerim sonuçta evde bebek var ev dağınık olur çayın yanına koyacak birşeyim olmaz belki kimse haber vermeden gelmemeli bence bu benim kardeşim içinde geçerli anam babam için de geçerli
hepbahar123 banauygun aynen kesinlikle ben ablama bile gelmeden bana haber et diyorum . Bir de gelişleri var sanki dört gözle onları bekliyoruz burda var ya . Yani ev sahibini mutsuz ederek misafirliğe gitmekten ne anlar bu insanlar bilmem kaldı ki kedi köpek gibiler benle yakin da neden nefes aliyorsun demedikleri kaldı
birmombirson hepbahar123 habersizlikten hoşlanmıyorum sonuçta müsait olmayabilirim, kendi ailem il dışında oturdukları için arıyorlar eşimin aileside asla çat kapı gelmezler zaten hoş bir şey değil sonuçta , bizde giderken ararız onlarda aynı şekilde
hepbahar123 birmombirson ah nerde bunlarda bu nezaket bir de gelimce kaç aile birden gelip.tencerelere düşĥyorlar iki saatte ben temizlik mi edeyim yemek mi ab bıktim 6 buçuk senedir aynıla