mitolojiii_ biz yazın kaynanamlara köye gidip bir ay kalıyoz aynı durumu yaşıyorum 😂 kaynanam, kaynanası, peder, 2 de kaynım oluyor ama seviyorum sürekli olmadıpı için 😀 sürekli asla yapamazdım ya misafir olarak gitmek güzel ve değişiklik oluyor. Tabii bizimkiler iyiler kötü olsalar her şeye karışan insanlar olsa 1 ay bile kalamazdım. Tek kaynanamla bazen çocuk konuşunda anlaşmazlıklar yaşıyoruz bir birimize laf edip gülüyoruz geçiyoruz