Merhaba güzel anneler, anaokulu ve ilkokul için İzmir de önerebileceğiniz, memnun kaldığınız kolej varsa benimlede paylaşırmısınız? Eğitim anlayışı, sunulan hizmetler, ücret bilgisi, okul yapısı hakkında detaylı bilgiler paylaşmak isterseniz çok sevinirim , yorumlarınızı bekliyorum 😍✨️