Deletedmom2987 küçük oğlum anne yanı beşikte yanımızda yatıyor şuanda, 5 aylık olmak üzere park yatağımız var ama kademeli değil ne zaman park yatağa geçmeliyiz.
BuzluKahve Deletedmom2987 yanlardan tutunup kalkmaya başlayınca kaldırdım ben anne yanı beşiğini. O da sanırım 5-6 ay gibiydi
symstf Deletedmom2987 biz park yatağın ilk kademesini kullanıyorduk dönmeye başlayınca (bizim iç yatak biraz yüksekti) alt kademeye indirdik o şekilde kullandık ayağa kalkmaya başlayınca da şu yan tarafını aşağıya indirebiliyorsun ya orayı indirmeden kullanmaya başladık.
HELELEKADIN Deletedmom2987 ben hep park beşik kullandım üst kademeyi 4 ay kullandım tutunup kalkmaya başlamıştı alta indirdim 2 yaş olcak bir hafta sonra hala park beşiği kullanıyorum
Deletedmom2987 BuzluKahve anladım genelde yüz üstü uyuyor tam olarak dönmeye falan da başlamadı biraz daha zamanı var o zaman
Deletedmom2987 simseklivekalpli kademeli değil işte, öyle olsa bende kullanırdım ilk zamanlar dikişli eğilip kalkmak zor olur diye kullanmadım
simseklivekalpli Deletedmom2987 benimki de kademeli değildi yapılmış yun yorgan vs alttan destekleyip üstüne park yatağa aldığımız yatagı koyup öyle yatirmistim büyüdükçe azalttım alttakileri
Deletedmom2987 symstf canım benim park yatak kademeli değil yatağı koyduğun zaman bayağı aşağıda kalıyor çocuk, ancak arkadaşında yazdığı gibi yün yorganla falan alttan destekleyip öyle yatırabilirim bu bendeki park yatak
Deletedmom2987 simseklivekalpli o zaman bende öyle yapayım, çünkü anne yanı da iyice kendinden geçti 🥲
symstf Deletedmom2987 sizin içine koyduğunuz yatağın eni kaç cm? Biz anne yanı beşik kullanmamıştık o yüzden üst kademede kullandık 5,5 aya kadar sonra dönmeye başladı 6 ayda da bu alt kademeye geçtik işte şuan 9 buçuk aylık alt kafemede yatıyor. Eğer içine koyacağınız yatağın eni genişse gerek yok bence yorganla falan desteklemeye.
Deletedmom2987 symstf enini bilmiyorum ama beşiğin içinde tam oluyor belki 2 cm boşluk kalırdır, alırken hepsini e bebekten almıştık.
symstf Deletedmom2987 ay en derken yükseklik anlamında 😂 yanlış sormuşum bizim ki 20cm üstüydü sanırım. Ama bazı yataklar 10-15 cm oluyor o zaman hem ince hemde baya aşağıda kalıyor.
Deletedmom2987 symstf he yok kız o kadar yüksek değil standart bir yatak işte, keşke kademeli alsaydım ya pişmanım
symstf Deletedmom2987 ya kademeli kısmında da çok kullanamıyorsun ki çünkü tutunup kalkmaya çalışıyorlar yine kademesini en alta indirip kullanıyorsun zaten muhtemelen iki aya en alt kademeye geçirirsin çünkü tırmanıp düşme riski oluyor. Kollarıyla çekiyorlar kendilerini.
HELELEKADIN Deletedmom2987 ben hep kademeli oluyor sanıyordum şuan senden öğreniyorum kademesiz satıldığını😂
ayaznannesi Deletedmom2987 5. ayda geçtik yanlardan tutunup ayağa kalkıyordu düşer korkusu ile geçtik. şimdi 10 aylık yerde yanımda yatırıyorum yer yatağı alacağım modeline daha karar veremedim