sebur bayramlık almak bana saçma geliyor, bayramlık demekte saçma geliyor. zaten alışveriş yapıyoruz, Bayram gelmeden bayramda temiz yeni kıyafetlerle girelim diye. Alamazsakta evdekilerden giyiyoruz. Herkesin kendi düşünce yapısı tabii , bershakda güzel malzemeler var bakabilirsiniz.