manolyaairemm bebeğim 5. ayını bitirdi ve 2-3 gündür uyku problemi yaşıyoruz gündüzleri az uyuyor gece uykusu iyi ama gündüz de uyumasını istiyorum yastığa her koyduğum da bağırıyor sanki bi yerine bişey yapıyormuşum gibi ağlıyor ne yapabilirim. bu konu hakkında