hasrettk Oğlum da 2 hafta sonra 16 ayını dolduracak açıkçası gözlemlediğim şeyler şöyle ki bizim aramızda uyuyor ve kendi kendine az da olsa uykuya dalmayı başarıyor artık. Yemesi çok azaldı ama maalesef çünkü her şeyi kendi yemek istiyor çoğunlukla önüne koyuyorum ama tabi benim yedirmem gibi yemiyor sıkılıp kalkmak istiyor. Artık çoğu istediği şeyi işaret ediyor öyle istiyor anlaşabiliyoruz artık 😂 ama işte inat dönemi de başladı istemediği bir şeyi yaptırmak çok zor uyumak istemiyorsa uyutamıyoruz yemek yemek istemiyorsa yediremiyoruz sadece onun istediği oyuncaklarla oynuyoruz gibi gibi aksi olunca bağırıyor ağlıyor ayaklarını tepiyor hemen bir de daha birkaç gün önce fark ettim ki müzik sesinde oynarken kendi etrafında dönmeyi de öğrenmiş parmaklarını şıklatır gibi yapıyor kendi etrafında dönerek dans etmeye başlıyor bence çok tatlı bir özellik 😂❤️