27 günlük kulağına su kaçmış muhtemelen dün farkettim akıyodu. Doktoruna gittik antibiyotik verdi kulak enfeksiyonu dedi. 1 ayı dolmamış bebeklerde çok normal değil dedi. Korktum iyice pskolojim bozuldu artık. Antibiyotik kullanmaya başladık ama çok küçük sizce mantıklı mi? Bu kafamı nasıl toparlarim birde yeni anneler benim gibi olanlar yada geçirmiş olanlar varmı?