Kızlar merhaba🌸
Bir haftadır oto koltuğu arıyorum bebeğim 5 aylık, Adac testli ve dönen modeller 20-40 k arası. Açıkcası bütçem için biraz yüksek. Joie i-pivot 0-18 kg adac testinden iyi bir puan almış ancak hiç kullanıcı yorumu yok, i-spin 360 üretimde yok. Joie i-spin multiway 0-25 kg adac testi yok ama yorumları iyi. İki modelden kullanan var ise yorumlarını yazabilirse çok sevinirim, ya da varsa başka bir öneriniz çok mutlu olurum🙏🏻