Gzm__ gayet güzeldi. Yemekler hepsi a kalite. Dondurmalar el yapımı. Çocuk kulübünü kızım çok beğendi. İçinde bir çok ala carte restoran var ve ücretsiz. 7/24 açık alacarte restoran var büfeye gitmek gerekmiyor acıkınca. +16 bölümleri bar çocuksuz dinlenmek isteyenler için. Rüya gibiyid