DuruK İyi geceler anneler dün bebeğim kucağımdayken (ellerinde hiç birşey yoktu veya ağlamadı hiç) annem ağzının kanadığını fark etti. Ben görünce çok şaşırdım ama dudağını ısırmıştır dedim. Sildim baktım hala geliyor ağzını kontrol ettim üst dudağını kaldırınca dudak bağının kopmuş olduğunu gördüm. Şok oldum çünkü kucağımda oturuyordu nasıl oldu anlamadık. Komşumuz doktor. korona virüsünden dolayı hastahaneye pek sıcak bakmadık İlk etapta hemen komşumuza gösterdik fotoğrafını çekip çocuk cerrahına attı. O da önemli değil artık kendi kendine iyileşir dikişe gerek yok dedi. Ama kopan dudak bağı tekrar birleşmez biliyorum 😔 başından böyle bi olay geçen var mi yada yakınının. Herhangi bir sorun oluyor mu? Konuşma veya estetik görüntü olarak 🙁
Mammakup DuruK araştırmıştım bi ara sıkıntı olmaz diye tahmin ediyorum. Çünkü ön dişleri ayrık olanlar kapansın diye de kestiriyormuş
Nekwam DuruK canim benimkinin de dudak bagi kalındı parkta düştü kendiliğinden koptu baya kanadi ama iyileşti. Emmeyi fln etkilemedi ama cok mizmizlandi tabiki cani acir baya. Bencede dr.a götürme bugünlerde hic bosa kendi iyileşiyor.
DuruK Nekwam ay çok tşk ederim bilgilendirme için evet dün gece sürekli uyandı acıdığı için elini atıyordu ama bugün daha iyiyiz çok şükür. Allah beterinden saklasın yavrularımızı.🙏🏻
Nekwam DuruK rica ederim canım.cokcok amin🤲🏻🤲🏻 Bende cok korktum ama aksam yakindi dedim acildeki dr bise yapmaz ztn 2 günde düzeldi 🤗