kubrasayfam kubrasayfam kızlar ölecem stresten karnım ağrıyor ama kan gelmiyor niye böyle oluyor doğum yapalı 3 ay oldu kafayı yicem artık düşünmekten uyuyamıyorum
sekerli kubrasayfam benim de gecikti 50 tane test yaptım kafayı yiyecektim😂 pazar günü gidip kan verdim sonuç0.27 çıktı çok şükür 😅 dün gece başladı 4 5 gün gecikmişti
kubrasayfam sekerli aynı bende gece başlayacak gibiydi ağrdı vardı sabah oldu bişey yok artık kafayı sıyıracaktım
sekerli kubrasayfam birde ben 14 ay arayla doğum yaptım o yüzden Allah isteyenlere versin diyorum valla
fairytale07 kubrasayfam bu ay bende 1 hafta geciktim panik atak geçirecektim oldum sonrasında şükür 😂