kitapsevermom Merhaba, 7 yaşında oğlum 5 yaşında kızım var, kefir vermeye çalışıyorum, ama pek sevmediler, sizlerin seçenekleri neler? Hangi marka ve ne kullanıyorsunuz, rica etsem bilgisi olan yazabilir mi :)
Dygosmn1 Miss marka şokun ki yada eker 🫣 bizimki her akşam içer . Keza bende çok seviyorum ayran yerine onu iciyorum ama büyük olanı değil küçükler den alın .
Pamukhanim_ kitapsevermom hayır sade meyveli bir kere aldık sevmedi sade yi çok seviyor 16 aylık daha
kitapsevermom sassolsobe2 ben activia shot içiyorum, inanılmaz rahat ve lezzetli tavsiye ederim, yaban mersinli ve çilekli gibi seçenekleride var :)
user2406 kitapsevermom karadut ozu alıp tatlandırabılırsınız ben kenıdm sadeyı ıcemıyorum meyvelıde lamak istemıyorum evdekı recelelerden katıp ıcıyordum hamıleyken
canmanayvesuyu kitapsevermom sadeyi içmeyebilir ben sadeyi muz ve yaban Mersin’iyle bıztlıyorum hazır meyveliler gibi oluyor o şekilde içiyor 😂