Bugün sabah kalktık gayet güzel kahvaltıyı hazırladım oğlum yemedi iki lokma aldı bıraktı. Ben sofrayı toplarken çikolata diye krize girdi ben de kahvaltı yapmadığı için vermeyeceğimi söyledim resmen inada bindirdi çığlık çığlığa ağlamaya başladı hiçbir şey demeden yanından uzaklaştım vermedim. Ağlaması azalınca yanına gittim sarıldım onu sevdiğimi söyledim. 20 aylık bu arada elimden geldiğince paketli gıda vermemeye çalışıyorum ama eşim eve aldıkça görüyor ve istiyor ne kadar alma desem de dinlemiyor. Siz bu anları nasıl yönetiyorsunuz? Çok inatçı ağlayarak istediğini yaptırabilirsin istemiyorum.