sevaltenekeci benim orta sondayken merdivenden düşüp kuyruk sokumum çıkmış yerinden ben anlamamıştım . Devletteki çoğu doktorda anlamıyor zaten . Ehline denk gelmek lazım . Genelde çıkıkçılar felan yapıyor ben cesaret edememiştim . Belim felan çok ağrıyordu . Lise 11. Sınıftayken bi tane doktor anladı . Yerine oturturum dedi ,oturttu doktor, o günden beri çok rahatım . Arada sert zemine oyurunca ağrım oluyor oda sızı şeklinde o kadar . İhmal etmeyin ben 3 yıl çekmiştim ağrısı simit felanda bi yere kadar .