Doğum günü için almıştım bende trendyoldan, o günden beri asılı duvarda, gerçekten Bi anı oluyor. İlerde çok daha kıymetli olacaktır kızım için❤️
Kumaştan bizimki, kaliteli Bi kumaşı var

Bizimkinin yanında tavşan figürü de vardı ben mesaj atıp onu kaldırmalarını istemiştim, böyle daha sade ve güzel