Arkadaşlar merhaba. Bugün 4. gün ve çok şükür kızım artık gündüz emmeyi gece emmeyi bıraktı. Uykuları daha düzenli oldu. Ama şöyle bir sıkıntım var sol göğsüm hala deli gibi süt üretimi yapıyor. Sağ göğsümde hep daha az süt olduğu için o taraf çok ağrımıyor ama sol göğsüm aşırı ağrıyor mastit olacağım diye korkuyorum diye bende 2 akşamdır sağıyorum. Komple sütü nasıl bitirebilir? Bu konuda tecrübesi olan yardımcı olacak birileri varsa çok teşekkür ederim 🤲🤲