Kizlar benim sutum cok fazla yogun akisli geliyo bu da bebegimi cok etkiliyor. Hem siddetli reflu basladi hem memede cok agresif sekilde emmek zorunda kaliyor ve yetisemeyip 2 aylik olmasina ragmen boguluyor. Herkes 3 ayda dengelenir sut diyo ama benim daha bekleyecek halim kalmadi. Dun emzirdikten sonra gazini cikarmama ragmen refluye bagli olarak nefesi kesildi ve 10-15 saniye donakaldi cok korkutucu oluyor artik. Emzirme danismanligi istiyorum yuz yuze artik parasi kac olursa vericem ama bana makas yap geri yatarak emzir gibi herkesin bilecegi seyi soylemesini istemiyorum. Gercekten ise yarayan biri var mi duydugunuz deneyimlediginiz lutfen cok acil. Yoksa emzirmeyi birakma asamasindayim