_Rukayye Kızlar bebeğimin kollarını da içine alacak ince bir tulum arıyorum kullanıp memnun olan var mı? Nerden ne kadara aldınız?
ikos58 _Rukayye lcw den almıstık gayet guzel hem uyurken hem dısarı cıkarken kullanıyorum yanlıs hatırlamıyorsam 69 yada 79₺ ıdı
Zeykemk26 Zeyk kollu bacaklı tamamen kaplı üstünü acıyo benımkı ondan aldım cok memnunum yumusak cokda kalın degıl kaca aldım hayırlamıyorjm sanırım 79.90 dı lavıvert filli bısey
_Rukayye Zeyk üzerine tekrar bir şey örtüyor musunuz? kolsuz ince penye gibi bir şey yeterli oluyor mu ev 24 derece üşütürüm diye korkuyorum .
_Rukayye Ebelfezalininannesi Orada okudum sadece Azeri değilim 😊 Efendimizin kızının ismi ya Rukayye ya da Rakiyedir bu sebeple Rukayyeyi kullanıyorum onlar da Rukayye derler .Siz Azeri misiniz