Bebeğim şu an 4 ay 20 günlük. Ben 7.ayına beş gün kala işe başlayacağım. Nisan 7 gibi. Bu süre zarfında sütleri içmesi için hangi biberonu almalıyım ? Philips avent alırsam başlık numarası ne olmalı ?
Ve işe dönen anneler ne kadar süre önce sağım yapıp sütleri stokladınız ? Ne kadar süre önce başlamam gerek ? Halen kızım emerken diğer memeden süt sızıyor. Bazen gün içinde de sızıntılar oluyor. Hangi aralıklarda sağmam lazım ?