Mammamiaa_ Günaydın 😊Kızımın beşiğine yatak almak istiyorum. Ama fiyat performans açısından uygun birşey olsun diyorum. 2 yaşında baza alırız Allah izin verirse. 1 sene götürecek birşey . İnce süngerde olmasın. Memnun olduğunuz bir bebek yatağı var mı?
KayraVeAnnesi_06 Mammamiaa_ Bizim beşiğimiz büyüyebilen bir beşik özel ölçü gerekiyordu seçenek azdı ,Vivense den almıştım . Memnunum ama güzel yatak bir bakın isterseniz ben alalı baya oldu fiyatlarını bilmiyorum
blackbrls Park yataksa e bebekten üst kademe için orta incelikte yataklar var çok güzel tavsiye ederim alt kademe için zaten genelde bizlerin yataklarına kullandığımız kalınlığa yakın oluyor
Mammamiaa_ blackbrls park yatak değil . Yani biraz baktım maxi-cosi de önermişler. Yüksekliği iyi. Beşik mobilya bir beşik 60*120 ebatında.