fsmzpg Arkadaşlar 4,5 aylık bebeğim var damakları çok kaşınıyor diş kaşıyıcı sürttüğüm zaman sesler geliyor gıcır gıcır bu diş geldiği anlamında mı. Ben tetagil aldım bulunsun diye bunu sımdıden kullansam mesela arada bir iyi gelir mi ağrısını alır mı?
orkide2 fsmzpg 6 aya kadar tetagil 6 aydan sonra osanit öneriyorlar ilk kaşınmaya başladığı zaman huysuzluk da oluyor sonra alışıyor bence bizim de o aylarda başladı şuan 7 aylık tık yok parmağını yıka ver kemirsin zeytinyağı karanfil yap birde her gece sür damaklarına diş etlerine soğuk olunca rahatlatıyor
Pamukhanim_ fsmzpg 6 ay öncesine tedagil öneriyorlar ben ağzı çok sulannınca vermiştim çok huzursuzdu birde zeytinyağ karafilde rahatlatıyor
Aselduru88 fsmzpg bahsettiniz huysuzluk 4 aylıkken basladı gacır gucur seste öyle huzursuzlık iştahsızlık salya 9 ay bitti 10.aya girdik hâlâ bekliyoruz diş yok tedagil karanfil herseyı kullanıyorum
duygumetehan fsmzpg 3. Aydan beri salyalı ve damakları çok kaşınıyordu ilk önce gözetimli salatalık soyup verdim çok iyi geliyordu sonra uykuya geçişlerde çok huzursuzluk başlamıştı anne sütünü buz küpü yapıp meyve süzgecine koyup verdim kurtarıcım oldu
hellobeybii orkide2 @Pamukhanim_ neden tetagil 6 aydan sonra önerilmiyormuş acaba? Kızım 9buçuk aylık kullanıyoruz ondan merak ettim
Pamukhanim_ emrzynp 10-15 tane karanfil yarım çay bardağı na yakın zeytinyağı ben karanfilleri biraz dövüyorum bekletmeden kullanacaksam
sereneva emrzynp karanfili doktorlar önermiyor uyuşturucu etkisi çok fazla olduğu için çenede dilde uyuşma yapıyor ve emme refleksini bozuyor
emrzynp sereneva direktkaramfil yağı değil ama zeytin yağına birazcık karanfil koyun diyenler var ama ölçüyü tutturamam diye yapmadım geçen yaptım ama hiç bi etkisi yok yeğenime sürdüm bişey yağmıyor ki dedi 😂
Ceren94- duygumetehan ben de aynen bide 6.aydan sonra emzikli meyve süzgecine bir sürü farkli meyve koyuyordum elma armut gibi şeyler hem sert hem hem tatli hem de doğal bir kasiyici cocuklar icin harika valla onlar sayesinde cikti cogu disi. Tetagil, calgel diş jeli de diğer kullandiklarim
masalika Tedagil iyi geliyordu kızımda kullanmıştım. Bi de eline pırasa ve soğanın sert tarafını veriyordum onu kemiriyordu ama 7.aydan büyüktü tabi o zaman
yagizmom_ fsmzpg ay aynısını yaşıyoruz resmen doktorumuza danışmıştım çook huzursuzsa calpolde verebilirsin demişti haricinde pediallien diye bir damla önerdi sabah 1 akşam 1 damla şeklinde parmağımla damaklarına sürüyorum ama tetagil içinde danışacağım aylık kontrolünde
Pamukhanim_ hellobeybii hayır öneriliyor 6. Aydan önce başlanabiliyor sadece osanit 6. Aydan sonra bizde tedagil kullanıyoruz 16 aylık
orkide2 hellobeybii doktorum tetagil zayıf kalır 6 aydan sonra dedi osanit daha faydalı olacaktır dedi
asmingul487_ Oğlum için eczaneye gidip almak istediğimde diş için birşeyler eczaneci dedi ki faydasız hiç almayın onun yerine soğuk şeyler verin ya da zeytinyağı karanfil yapın dedi erkek çocukları geç çıkarır ve birden çıkarır dedi oğlum bir yaşına gircrk yeni yeni Altan iki patlattı birden ama mahvetti bizi zeytinyağı veriodm ve uyumadan bı çay kaşığı calpon çok şükür bu ara sakinleşti birde çok pahalı ya jeller sordum 800 TL dediler bence o da alakasız pahali
arzuyoo Bebeğim 4 aylık doktorumuz çok zorda kalırsanız tetagil kullanın daha çok küçük dedi karanfil ve zeytinyağı önerdi
turkkahvesiggg bizimde yaklaşık 1 aydıe aşırı salyalanma oluyor elleri sürekli ağızda normalde huysuz bi bebek değil ama arada huzuesuzlanıyoe ağlıyoe birden direkt elini ağzını atıyor 5 aylık olmak üzereyiz bu arada. salyalanma o kadae fazla ki yüzünde döküntüler oldu bu da diş belirtisiymiş galiba . ama şu an diş yok hiçbir şey gözükmüyor eline gelen her şeyide ısırmaya çalışıyor acaba diş mi yoksa 4. ay atağı mı bilemedik