Merhaba sevgili anneler. 5 aylık bir kızım var ve yaklaşık 2 aydır boyun altında kulak arkasında ve her iki kolunun bütün ön yüzünde kızarıklık ve sertlik var. Kulak arkası kızarıklığı en baştan vardı sürekli sulanır kokardı sağlık ocağındaki hemşire normal dedi. Sonra boyun altında katlanan yerlerde kızarıklıklar oldu boynu katlandığı için pişik oluyor herhalde dedik. Ama sonra iki kolunun üstüde sert kabuk gibiydi sanki soyuluyor gibi ama zamanla dahada sertleşip kurudu. Devlet hastanesinden randevu alıp gittik doktor uzaktan boynuna baktı sadece dokunmadı bile ve atopik dermatit dedi bepantol krem verdi şampuanı değiş çamaşırlarını çift durulama yap dedi. Hepsini yapıyorum ama geçmiyor. Bazen sönüyor bazen çok kızarıyor ve kızarıklık bacaklarının arkasındada olmaya başladı😔 benim yediğim bir şeyemi alerjisi var aceba dedim ama onuda bir türlü çözemedim. Baharat, süt ürünleri, domates tavuk, çerez ve bunlarında dışında yediğimbir sürü şeyden sonrada kızarıklık oluyor. Neye alerjisi olduğunu nasıl anlıycam nasıl geçicek bu hastalık. Sürekli geceleri uyanıyor bu yüzden😔 boynunu kaşımaya çalışıyor beceremiyor çok üzülüyorum. Egzema olamama ihtimali varımıdır sizce. Başka bir doktora gideyim diyorum ama salgın yüzünden korkar oldum bekliyorum böylece.