simaydmr Bebeğimiz geniz akıntısı vardı doktorumuz bacak bacak üstüne atıp bebeği ata bindirir gibi oturtturacaksın öyle emzirceksin dedi denedim ne çocuk rahat emdi nede ben rahat edebildim dik pozisyonda olduğu için daha rahat süt akışının olacağını söylemişti ama