Merhaba günaydın kızlar🙃 . Benim için hüzünlü bir sabaha dün emzirmeyi sonlandırdım. Son kez sabah emzirdim ve bitirdik. Zor geçen bir gün ve gece oldu. Bebeğim ağladıkça bende ağladım. 16 aylık olmasına 3 gün kaldı. Doktor emzirmeyi bırak artık gelişimi iyi dedi. Uykuları da çok problem çözüm olarak emzirmeyi bırakmayı önerdi. Göğüslerim şişti baya ve acıyor. Düğüm düğüm oldu içi, ateş yok daha ama sırtım bile sızlıyor. Eşim demek ki daha zamanı değilmiş diyor. Ve işin garip yanı bizim oğlan gece uyanınca biseler yemeden uyumadı. Eşimde saolsun hemen muz teklif etti sussun diye. Amaç zaten gece beslenmesini kesmekti. Şimdi yemeğe alışırsa durum dah kötü olacak. Emzirmeye geri mi dönsem. Tecrübeli anneler yardım edin. Çok ağlıyor