Globerı kullanmadım bilmiyorum ama glober al bende progo var fenomen Melike günur bal ın tavsıyesı uzerıne aldım kendısıde kullanıyor dıye almaz olaydım 2kere anca kullandık suan satılıkta yada buyunce kendısı surucek ebeveyın kontrol tutma yerı Okadar boşta kalıyor sen kontrol edemiyorsun ve ürün ahır olduğu ıcın sureklı sağ yada sol gıdıyor çocuğuz hareketlıyse bırde süren bere ağırlığını verıp egılırse pat dtarafa yıkılıyor evin 200 M ilerisindeki markete gittim iki surusumdede ikiside eziyetti ikincisinde zaten çocuğum bısıkletle yuvarlandı kontrol sapı boşa çıktı ve o sıra çocuğumda bana bakmak ıcın donuncr düştü bısıkletle beraber yanı kontrolsüz bır bısıklet aşırı zor kötü evımde çoğu şey prego ama bısıkletı berbat kötüsü yanı